Izgleda da tržište pametnih satova neće u skorije vreme prestati da ostvaruje rast potražnje. Strategy Analytics procenjuje da je isporuka pametnih satova porasla za neverovatnih 47 odsto u odnosu na prethodnu godinu, tokom drugog tromesečja 2021. godine, pri čemu je ovog proleća isporučeno 18,1 miliona nosivih uređaja. Potražnja (barem u maloprodaji) vratila se na nivo pre pandemije, prema navodima iz analitičke kompanije.Strategy Analytics pripisuje ovakav skok stalnoj potražnji za ličnim zdravstvenim uređajima. Nije u potpunosti poznato koliko je oporavak od pandemije podstakao potražnju, mada ne bi bilo iznenađujuće ukoliko bi dodatne smernice za dozvolu izlazaka i okupljanja podstakle prodaju pametnih satova.
Pogledajte još: Fossil će uskoro predstaviti Gen 6 pametne satove
Od porasta nisu imale koristi samo velike kompanije. Apple je imao 52% tržišnog učešća i najprodavaniji individualni pojedinačni pametni sat (Apple Watch Series 6), a Samsungove isporuke skočile 54 procenta. Garmin satovi, usredsređeni na fitnes, takođe su zabeležili skok (25%), a drugi (uključujući Fossil i druge korisnike Wear OS platforme) su ostvarili rast od 55 odsto. Ukupno gledano, tržišni rezultati su izuzetno dobri – čak i za manje brendove.Postoje naznake da će se ovaj trend rasta i nastaviti. Apple Watch Series 7 bi se mogao pojaviti za nekoliko nedelja, a Samsung Galaxy Watch 4 sa Wear OS-om bi mogao da podstakne prodaju Android pametnih satova. Po mišljenju analitičara, rastu tržišta bi mogli pomoći i jeftini LTE pametni satovi kineskih marki kao što su Oppo i Xiaomi.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Tržište pametnih satova je zabeležilo rast od 47% tokom drugog tromesečja
Strategy Analytics procenjuje da je isporuka pametnih satova porasla za neverovatnih 47 odsto u odnosu na prethodnu godinu, tokom drugog tromesečja 2021. godine