Kompanija Yahoo tvrdi da je do sada indeksirala oko 20,8
milijardi Internet stranica i slika, skoro dvostruko više od svog najvećeg rivala,
pretražvača Google, čiji se indeks procenjuje na oko 11 miilijardi stranica.
Ipak, efikasnost pretrage ne zavisi toliko od broja stranica u indeksu od njihovog
pravilnog rangiranja, u čemu je Google za sada neprevaziđen. Google kaže da
nije u stanju da proveri navode kompanije Yahoo, ali da pozdravlja sve inovacije
u oblasti Internet pretrage.
Veći broj korisnika pretrage omogućava ovim firmama da prikažu više oglasa,
od čega one ostvaruju zaista velike prihode. Pretpostavlja se da će 2010. ukupna
vrednost tržišta oglašavanja na Internetu iznositi 18,9 milijardi dolara, dvostruko
više nego danas. Pretraga za ključnim rečima će i dalje dobijati na popularnosti,
tako da će ostvariti dvostruko veću zaradu od klasičnog oglašavanja putem banera.
Ipak, par oglašivača kod kompanije Google su nedavno tužili ovu firmu, smatrajući
da im ona preterano naplaćuje za oglase.
Izvor: Register