Kompanija Fujitsu objavljuje globalnu ekspanziju svoje usluge “Managed Smartphone”, novog paketa profesionalnih mobilnih rešenja za “pametne mobilne uređaje”, koji se korporativnim korisnicima uslužno stavlja na raspolaganje uz pomoć oblak-računarstva.
Globalna ekspanzija rešenja koje se u potpunosti nalazi na serverima dobavljača (hosted service), koje je već operativno u nordijskom regionu, u Evropi počinje na proleće 2011. “Managed Smartphone” obuhvata servise “push email” i PIM (upravljanje ličnim podacima), podršku za više uređaja i mobilnih operativnih sistema, daljinsku IT administraciju i upravljanje uređajima, brojne mogućnosti dijagnostike i opcije bezbednosti – uključujući potvrdu identiteta/kriptovanje sa bekapom, zaštitu od virusa, zaštitni zid (firewall) i proveru “špijunskog malicioznog softvera” – kao i bezbedan pristup korporativnim podacima i aplikacijama.
“Managed Smartphone” paket prodaje se kao usluga, i pokriva kompletan životni ciklus pametnih uređaja. Usluge podrazumevaju daljinsko upravljanje, podršku i obuku. Ovi procesi su već ustanovljeni kod stotina klijenata sa desetinama hiljada mobilnih uređaja u nordijskom regionu – što pokazuje da je Fujitsu u stanju da obezbedi konzistentne usluge korisnicima tokom životnog ciklusa proizvoda. Efikasna, centralizovana isporuka usluge zajedno sa proaktivnom podrškom i upravljanjem, garantuje ekstremno visoku dostupnost usluge. Cena se okvirno kreće oko 5€ po uređaju mesečno.
Izvor: Fujitsu