Activision Blizzard smatra da će rast prodaje igara doći na bliskom istoku

Kompanija Activision Blizzard se usredsredila na Bliski Istok kao potencijalno područje za budući rast kompanijinog poslovanja sa video igrama.

Kompanija Activision Blizzard se usredsredila na Bliski Istok kao potencijalno područje za budući rast kompanijinog poslovanja sa video igrama. Direktor ove kompanije Bobi Kotik juče je u Abu Dabiju izneo svoju viziju kako bi izdavač Call of Duty i World of Warcraft igara mogao da doživi još veći rast. Akko izveštava The Wall Street Journal, Kotik je rekao kako su gejmeri na bliskom istoku “bogati i obrazovani”. Verovatnije je da prigrle gejmingu od nekih tradicionalnih formi medija, rekao je Kotik i dodao da nemaju isti nivo posvećenosti filmu i televiziji kao potrošači u svetu zabave na drugim mestima.
The Wall Street Journal navodi studije iz konsultantskih firmi koje su iznele podatke da bi gejming tržište na bliskom istoku moglo da naraste sa 1,6 milijardi dolara koliko će biti ove godine, na 4,4 milijarde dolara u 2022. godini. Ovo je brža stopa rasta nego u velikim zemljama kao što su Kina, Rusija i Južna Koreja. Američko tržište nije više glavno za Activision Blizzard, objasnio je Bobi Kotik podatkom da 65 posto prihoda ovog izdavača dolazi sa internacionalnih tržišta. Kada bliski istok postane značajno tržište, Activision Blizzard će uspostaviti gejming studio u tom regionu, zaključio je on.
Izvor: Gamespot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi