DICE: Star Wars Battlefront nikad nije bio dizajniran da ima kampanju za jednog igrača

Star Wars Battlefront je jedna od najvećih objava u gejmerskom svetu ove godine, a mnogi gejmeri su razočarani jer će biti u potpunosti fokusirana na multiplejer akciju

Star Wars Battlefront je jedna od najvećih objava u gejmerskom svetu ove godine, a mnogi gejmeri su razočarani jer će biti u potpunosti fokusirana na multiplejer akciju. Samim tim, neće biti klasične kampanje koja je privukla fanove serijala koji žele da igraju isključivo kampanju za jednog igrača i da nemaju interakciju sa drugim igračima.
Patrik Bah šef DICE studija rekao je za Gamespot da oni nikad nisu imali u planu da dizajniraju kampanju za jednog igrača, iz prostog razlog jer taj koncept nije dobro funkcionisao u serijalu u prošlosti.
“Koncept za nas je oduvek bio da želimo da gejmeri ponovo doživljavaju bitke. Želeli smo da oni učestvuju u bitkama iz originalnih filmova. A mi u DICE-u, polazeći iz iskustva iz Battlefielda, znamo kako da napravimo sjajne borbe u tom kontekstu” poručio je Bah. DICE je radio blisko sa LucasFilm studijom kako bi se svi uverili da je snimljena suština trilogije, sa fokusom na nove tehnologije koje mogu doneti objekte u igru sa povećanim realizmom.
E3 2015: EA prikazao Star Wars: Battlefront gameplay (video)
Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi