Džon Karmak upozorava da VR mora da pređe na sadržaj

Sada kad imamo tri izuzetna uređaja na tržištu virtuelne realnosti (Oculus Rift, HTC Vive i PlayStation VR), vreme je da se fokus prebaci na sadržaj

Sada kad imamo tri izuzetna uređaja na tržištu virtuelne realnosti (Oculus Rift, HTC Vive i PlayStation VR), vreme je da se fokus prebaci na sadržaj. Džon Karmak CTO kompanije Oculus i kreator gejmerskih klasika iz devedesetih godina Quake i Doom, upozorava da Oculus i drugi igrači na tržištu moraju da igraju na sigurno i iskoriste “wow” faktor koga imaju kod gotovo svih prilikom prvog VR iskustva.
“Idemo na novitet i početno čudo koje korisnici do sada nisu videli. Ali moramo i sami da počnemo da sudimo o svemu. Možete li da uradite nešto u virtuelnoj realnosti koje ima istu vrednost ili više vrednosti, nego što su neki drugi već uradili?” upitao je Karmak ostale na VR tržištu.
Striktno govoreći on je u pravu. Već imamo neke izuzetne eksperimentalne igre, ali će korisnici početi da obraćaju pažnju na igre za koje daju novac, koje iako su izvanredne za igru nemaju pravu vrednost jer daju svega 60 minuta sadržaja kao na primer Batman Arkham VR.
Karmak navodi još jednu potencijalnu barijeru za prihvatanje virtuelne realnosti, a to je sporo vreme učitavanja. Dok je čekanje od 30 do 60 sekundi za učitavanje na konzolama ono što nervira, gledati u prazan prostor kod VR igara je još gore. Ipak, Karmak i pored svega veruje da je VR budućnost,  ali on kao i svi mi razume da je put veoma dug.
Valve kreira VR kontroler koji se postavlja na ruke
Izvor: TheNextWeb

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi