EA: Naše igre su kreirane za najzahtevnije računare

Blejk Jorgensen ispred kompanije EA, izjavio je da kompanija uvek za cilj ima PC uređaje sa najvišim specifikacijama, a potom igre skalira i prilagođava konzolama

Jedan od najvećih problema u gejming industriji jeste što developeri smatraju da su portovi igara sa konzola na PC prihvatljiv potez. EA očigledno ide drugim putem, a dokaz za ovo je i nedavno objavljena Battlefield 1 igra koja predstavlja solidan PC naslov.Blejk Jorgensen ispred kompanije EA, tokom UBS Global Technology Conference izjavio je da kompanija uvek za cilj ima PC uređaje sa najvišim specifikacijama, a potom igre skalira i prilagođava konzolama. Ovo pitanje se pojavilo tokom diskusije o kompanijinoj fleksibilnosti kada su u pitanju ciklusi konzola. Jorgensen je istakao da prebacivanje svih igara na Frostbite Engine označava da dramatične nadogradnje moraju da se dese samo za jedan engine.Prema tvrdnjama kompanije EA, kako konzole sve više izgledaju poput PC uređaja, margine profita neće morati često da se skaliraju prema ažuriranjima konzola, jer izdavači neće morati toliko često da investiraju u nove tehnologije. Ovo se posebno odnosi na one kompanije koje, poput EA, kreiraju igre sa najboljim aktuelnim PC specifikacijama na umu a potom ih skaliraju za konzole u skladu sa onim što je trenutno aktuelno na tržištu.Izvor: Guru3D

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi