Fil Spenser: neće biti spajanja Xbox i PC platformi

Već neko vreme se priča da u Redmondu planiraju da "ujedine" Xbox i PC, ali se ispostavilo da se to neće desiti. Do takvih glasina se uglavnom došlo Microsoft-ovim naporima

Već neko vreme se priča da u Redmondu planiraju da “ujedine” Xbox i PC, ali se ispostavilo da se to neće desiti. Do takvih glasina se uglavnom došlo Microsoft-ovim naporima. Xbox One je praktično custom PC za namensko igranje. Isto tako Windows 10 koji radi na Xbox One konzoli može da pokreće desktop aplikacije na konzoli, dok Microsoft gura igre koje koriste API i tehnologije kao što su DirectX 12 i Windows 10 API kako bi napravio most između ta dva sveta.
Čitavu zbrku unela je i objava igre Quantum Break na računarima čemu se niko nije nadao. Međutim, sada Fil Spenser iz Microsoft-a tvrdi da strategija Microsoft-a nije da se ujedine ove dve platforme. Govoreći za PC Gamer, Spenser je rekao da je Microsoft-ov cilj da omogući da se igre pokreću svuda. On tu vidi dodatni problem jer je nekim igrama potrebna tastatura a nekim kontroler, i to će uvek biti tako.
Spenser posebno voli način na koji ljudi igraju igre na računarima i vidi da ih već igraju na Windowsu 10. Ali na računaru takođe mogu da koriste Outlook i Photoshop, ili da pregledaju internet. On misli da će biti fundamentalnih hardverskih razlika između konzolnog i PC gejminga, i kaže da želi da prihvati te razlike a ne da ih se reši.
Quantum Break potvrđen za PC, objavljeni i sistemski zahtevi
Izvor: Fudzilla

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi