Razvojni tim koji stoji iza igara kao što su Crysis i Ryse: Son of Rome, Crytek, poznat je po nekim igrama koje najbolje izgledaju u gejming industriji, a svima njima je zajedničko da su kreirane sa kompanijinim CryEngine. Prve Far Cry i Crysis igre su posebno bile ispred svog vremena kad su izašle. Međutim, ovaj developer kaže da danas više nije tako lako impresionirati ljude sa grafikom kao što je tada moglo.
“Za razliku od vremena kada je izašao originalni Crysis, industrija je dostigla nivo kvaliteta u kome je sve teže zadiviti ljude. Ipak, postoji još oblasti za istraživanje i mi ćemo sigurno nastaviti da pomeramo granicu koliko god je to moguće” poručio je glavni inženjer renderinga u Cryteku Nikolas Šulc. On je takođe prokomentarisao ograničenja high-end GPU-ova i nove generacije konzola. Što se tiče računara, on kaže da je trenutna generacija high-end GPU-ova još daleko od toga da postigne 60 fps pri 4K rezoluciji. “Konzole su iza GPU-ova visokih specifikacija u pogledu sirove snage, međutim sa pozitivne strane, one dele istu modernu arhitekturu što omogućava obilje interesantnih tehnika optimizacije” rekao je Šulc. Najnovija igra Cryteka, Ryse: Son of Rome, nas očekuje na PC-u u petak.
Izvor: Gamespot