PC gejming je tokom 2016. godine ostvario zaradu od 36 milijardi dolara

Istraživačka kompanija Superdata izveštava da je ukupno gejming tržište za 2016. godinu vredelo 91 milijardu dolara, a od ovoga je 36 milijardi dolara došlo od PC sadržaja.

PC gejming je ostvario značajno učešće u ukupnoj zaradi na gejming tržištu ove godine. Istraživačka kompanija Superdata izveštava da je ukupno gejming tržište za 2016. godinu vredelo 91 milijardu dolara, a od ovoga je 36 milijardi dolara došlo od PC sadržaja. Najveći deo zarade je ostvaren u segmentu “free-to-play onlajn naslova i igara koje se preuzimaju”.Zarada od premijum igara je dostigla 5,4 milijarde dolara, nešto iza 6,6 milijardi dolara koliko su ostvarile konzole. Overwatch je među premijum PC igrama imao najviše zarade tokom ove godine, a popularna igra je zaradila 586 miliona dolara. Među PC igrama ukupno, najveću zaradu je ostvarila Riotova League of Legends MOBA, sa zaradom od 1,7 milijardi dolara.”Iako je objavljena pre više od sedam godina, MOBA League of Legends je i dalje u vrhu najkomercijalnijih igara i Riotu donosi 150 miliona dolara mesečno. Dota 2 je na drugom mestu sa 23,4 miliona dolara mesečno što ukazuje na promenu stanja na MOBA tržištu”, navodi Superdata.Očekuje se da će free-to-play PC tržište nastaviti da raste i naredne godine, a očekuje se manji pad u zaradi premijum igara.Izvor: TechSpot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi