Tehnički direktor Remedy Entertainment-a Mika Vehkala, nedavno je otkrio neke detalje o trazvoju igara za Playstation 5, pomenuvši da je nedavno otkriveni SSD dobar onoliko koliko to developeri budu u stanju da iskoriste.
Ukoliko nivo grafičkih detalja bude poput onoga što viđamo na trenutnoj generaciji igara, vreme učitavanja bi bilo skoro trenutno. Vehkala je otkrio da programeri mogu biti i lenji i izbeći da optimizuju podatke koji se učitavaju sa SSD-a, što bi vreme učitavanja učinilo poput onog na trenutnoj generaciji. Iako je do izlaska konzole ostalo još godinu dana, mnogi developeri već rade na novoj generaciji igara.
“Ako bi igre po veličini i vizuelnom kvalitetu ostale na istom nivou, učitavanje u PS5 igrama bi bilo neprimetno, a restartovanje nivoa trenutno”, rekao je Mika Vehkala. “S druge strane, kako je sada moguće koristiti daleko više podataka, verovatno će biti i slučajeva da se radi bržeg i jeftinijeg razvoja igre ne optimizuju sadržaji, što bi uzrokovalo potrebu da se učita znatno više podataka i vreme učitavanja vratilo na nivo koji imamo i danas”. Nadajmo se da će Sony na neki način uspeti da spreči ovakve slučajeve.
Pogledajte još: Sony potvrdio kertridže za Playstation 5
Drugi scenario je i da developeri mogućnosti nove konzole iskoriste do krajnjih granica kako bi podigli vizuelni kvalitet dodavanjem bogatijeg okruženja unutar igre, što bi opet moglo uticati na mogućnost SSD-a da brzo učita sve potrebne resurse. Iako je lako zamisliti slučajeve u kojima bi vizuelno iskustvo opravdalo duže učitavanje, na programerima je da procene da li je to dovoljno dobar razlog.
Izvor: COG
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Remedy programer objašnjava mogućnosti SSD-a na Playstation 5 konzoli
Korist od SSD kertridža će zavisiti od mogućnosti programera da ga iskoriste na pravi način, otkrivaju iz Remedy Entertainment-a