Naravno, pitate se šta je sa zmajem o kome u stvari govore Elder Scrolls proročanstva. Stigao je. Bez linije kraljeva i večnog krvavog pakta koji se ispunjava na ovoj strani sveta, moćni zmaj iz druge dimenzije dolazi da opet poseje pustoš i smrt. Igrači će kontrolisati poslednjeg potomka linije imperatora (tzv. Dragonborn), koji je lovac na zmajeve i kome bogovi pomažu da odbije veliku pretnju po Tamriel.
Obećava se da će novi endžin doneti “senke od svakog objekta”, oštrije teksture i više detalja, i sveukupno “življi” osećaj u Elder Scrolls svetu. Postojaće opcija pogleda iz prvog lica bez HUD-a, kao i unapređeni pogled iz trećeg lica. U pokrajini Skyrim će se naći pet ogromnih gradova, a očekuje se da će krajolici biti raznoliki. Borba je takođe prerađena. Izgleda da Bethesda odbacuje sistem klasa, a ubacuje sistem perkova iz Fallout naslova koji omogućavaju igračima da biraju neke specifične bonuse prilikom napredovanja po nivoima. Ipak, i dalje će biti tu zaštitni znak serijala – unapređivaće se one osobine koje igrač koristi. Istovremeno, obećava se da će na višim nivoima biti smanjen potreban broj unapređenih skilova kako bi se brže prešlo na naredni nivo, kao i da će igrači moći da se leveluju preko 50. nivoa.
Nažalost, tim je saopštio da je odabrao Apple iTunes meni kao inspiraciju za nove menije. Igrači će imati četiri opcije – Skill, Inventory, Map i Magic. Weapons i Spells će biti dostupni kao “Favorites”. Za ovako osmišljen sistem već nagađamo da će biti katastrofalan jer će zahtevati mnogo kliktanja kako bi se kretalo izeđu opcija, naročito kada se inventari malo napune predmetima. No, videćemo kako će biti izvedeno u stvarnosti. Ako ne na funkcionalnosti, makar se poradilo na šminci, pa će tako svaki predmet biti 3D objekat koji će moći pažljivije da se osmotri i ispita. Skyrim izlazi 11. novembra za PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Izvor: IGN