YouTube sklopio partnerstvo sa Activision Blizzardom o streamovanju e-sports događaja

Activision će koristiti YouTube kao ekskluzivnu platformu za live streaming različitih e-sports događaja

Google je najavio novo partnerstvo sa kompanijom Activision Blizzard, a najbitnija stavka u ovom sporazumu je da će Activision koristiti YouTube kao ekskluzivnu platformu za live streaming različitih e-sports događaja.Ovo streamovanje uključuje i Call of Duty League koji se održava tokom vikenda, kao i Overwatch League koji je prethodno prikazivan ekskluzivno na Twitch platformi.Ryan Wyatt, šef gejminga na YouTube platformi je istakao: “Sa više od 200 miliona gejmera dnevno, koji gledaju više od 50 milijardi sati igračkog sadržaja godišnje, YouTube igračima i njihovim strasnim fanovima pruža najpopularniju platformu za video igre na svetu. Overwatch League i Call of Duty League najvažniji su primeri e-sports sadržaja. Kao bivši komentator Call of Duty mečeva, sa velikim uzbuđenjem sam ispratio to što je Activision Blizzard izabrao YouTube za svoju ekskluzivnu platformu za streamovanje obe lige. Ovo partnerstvo dodatno pokazuje našu posvećenost cilju da imamo prvoklasan live streaming proizvod za gejming”.
 
Pogledajte još: Call of Duty: Modern Warfare dobio ogromno i važno ažuriranje, počnite skidanje odmah
Partnerstvo između dve kompanije se proširuje i na cloud servise, pa se Activision Blizzard sada oslanja na Google Cloud infrastrukturu za hosting igara. Google ističe da je od Activisiona izabran zbog svog pouzdanog globalnog renomea, analitike podataka, AI mogućnosti, te da igrači mogu očekivati mrežne servise visokog kvaliteta i gejming iskustva sa niskom latencijom.Izvor: Neowin
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi