Kindle Fire se neće pojaviti u prodavnicama pre novembra, ali je već napravio veliku pometnju na tržištu tableta. Po podacima firme za digitalni marketing eDataSource, Amazon-ov prvi tablet je izazvao ogromno interesovanje i već je naručen u skoro 100.000 primeraka u pretprodaji. Ovo je još uvek daleko od cifre od 300.000 prodatih primeraka u trenutku početka prodaje, koju je dostigao iPad, ali za Kindle Fire još uvek ima vremena, a i jako primamljiva cena od 199$ neće naškoditi.
Zanimljivo je to da po proračunu IHS iSuppli kompanije, Amazon zapravo gubi po 10$ na svakom prodatom primerku Kindle Fire-a. Ova firma je sabrala cenu materijala i troškove proizvodnje i došla do cifre od 209,63$, koliko svaki komad Kindle Fire-a košta Amazon da bi ga napravio. Očigledno je Amazon pribegao strategiji koja pomalo podseća na igračke konzole, gde inicijalni gubitak na prodaji uređaja planira da nadoknadi kroz prodaju aplikacija i multimedije.