Adobe ipak predviđa manju prodaju zbog prelaska na sistem pretplate

Prognoza prodaje i profita kompanije Adobe za četvrti fiskalni kvartal ove godine manja je od očekivanja analitičara, a svemu tome može da kumuje jeftina ponuda za pretplatničku verziju svog vodećeg Creative Suite softvera. Prihodi za trenutni kvartal koji se završava 30. novembra za Adobe kretaće se izme

Prognoza prodaje i profita kompanije Adobe za četvrti fiskalni kvartal ove godine manja je od očekivanja analitičara, a svemu tome može da kumuje jeftina ponuda za pretplatničku verziju svog vodećeg Creative Suite softvera. Prihodi za trenutni kvartal koji se završava 30. novembra za Adobe kretaće se između 1,075 i 1,125 milijardi dolara, objavio je Adobe u svom saopštenju, dok su prognoze analitičara za Bloomberg govorile o 1,21 milijardi dolara. Profit će iznositi između 53 i 58 centi po akciji, pa je i on niži od očekivanja koja su govorila o 67 centi. Izvršni direktor Adobea Šantanu Narajen će i dalje gurati najvećeg proizvođača softvera za grafički dizajn da nudi sve više svojih proizvoda putem weba, kao i na mobilnim uređajima kao što su tableti. 

adobe pretplata manji prihodi

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi