Adobe se širi i u domen web reklamiranja

Specijalista za grafički dizajn, Adobe Systems, će ući na polje praćenja performansi web sajtova i online reklamiranja. Kompanija će platiti 1,8 milijardi dolara da bi preuzela firmu Omniture, koja se bavi upravo time. Ovaj iznos je jednak osamnaestostrukoj projektovanoj zaradi te firme za narednu godinu, a plaćeno je 21,5 dolara po jednoj ak

Specijalista za grafički dizajn, Adobe Systems, će ući na polje praćenja performansi web sajtova i online reklamiranja. Kompanija će platiti 1,8 milijardi dolara da bi preuzela firmu Omniture, koja se bavi upravo time. Ovaj iznos je jednak osamnaestostrukoj projektovanoj zaradi te firme za narednu godinu, a plaćeno je 21,5 dolara po jednoj akciji. Ovaj potez se čini da bi se razgranao posao Adobe-a, koji želi da se proširi u profitabilne segmente u kojima nije do sada bivstvovao. Omniture je baziran u američkoj državi Juta, a pored dosadašnjih aktivnosti, očekuje se da će upravljati online kampanjama prilikom lansiranja Adobe softverskih proizvoda. Za sada nije poznato da li Adobe planira da integriše Omniture tehnološka rešenja u svoje buduće grafičke proizvode. Kompletna akvizicija bi trebala biti okončana do novembra.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi