Apple bi već sledeće godine mogao da uvede oglase unutar aplikacije Maps, otkriva Mark Gurman u svom najnovijem „Power On“ biltenu za Bloomberg. Plan je deo šire strategije kompanije da proširi prisustvo oglasa u okviru iOS ekosistema, a projekt, prema izveštaju, „dobija sve više zamaha“.
Nova funkcija bi omogućila restoranima, prodavnicama i drugim biznisima da plate za istaknutije prikazivanje svojih lokacija u rezultatima pretrage na Apple Maps. Sistem će navodno funkcionisati slično App Store Search Ads platformi, gde developeri mogu da plate za prikaz aplikacije iznad drugih rezultata za relevantne upite.
Apple planira da koristi veštačku inteligenciju kako bi oglasi bili relevantni, korisni i prirodno integrisani u interfejs, uz još bolju prezentaciju nego kod konkurentskih rešenja poput Google Maps oglasa.
Ipak, Gurman upozorava da bi ovaj potez mogao izazvati negativne reakcije korisnika, s obzirom na to da Apple tradicionalno naglašava privatnost i čist korisnički doživljaj, a oglasi bi mogli da naruše taj imidž.
Ukoliko se plan ostvari, Apple Maps će postati sledeća Apple platforma koja monetizuje sadržaj kroz oglase, nakon App Store-a i News aplikacije, čime kompanija nastavlja da širi svoj oglasni ekosistem unutar iOS-a, prenosi MacRumors.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji