Društvene mreže koriste se sve češće tokom gledanja televizije

Takođe, primetan je i trend promene koncepta kućnog video sistema. Sve više korisnika se odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma. Iako se ponašanja i zahtevi korisnika menjaju, samo sedam odsto kaže da ć

Takođe, primetan je i trend promene koncepta kućnog video sistema. Sve više korisnika se odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma. Iako se ponašanja i zahtevi korisnika menjaju, samo sedam odsto kaže da će smanjiti svoju pretplatu na televiziju. Većina korisnika umesto da smanji troškove spremna je da plati više za bolji ugođaj prilikom gledanja televizije: 41 odsto korisnika istaklo je da je spremno da plati za TV i video sadržaja u HD rezoluciji.

Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Istraživanje se sastojalo od 14 kvalitativnih i 12.000 kvantitativnih intervjua putem interneta što predstavlja reprezentativni uzorak od više od 460 miliona korisnika.

Izvor: Ericsson

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi