Facebook će dati više novca kreatorima videa

Ukoliko vas zanima kako će oglasi raditi sa video sadržajem, po svemu sudeći to neće biti glasna automatska reprodukcija koja traje dok listate vaš news feed.

Facebook je objavio planove za drugačiju podelu od prihoda od oglasa sa izdavačima. Baš kao i Youtube, Facebook će dati kreatorima sadržaja 55 posto od prihoda od oglasa a zadržati ostatak, navodi u svom izveštaju Fortune. Među prvim partnerima spadaju sledeći izdavači: Funny or Die, Fox Sports, Hearst i NBA. Ukoliko vas zanima kako će oglasi raditi sa video sadržajem, po svemu sudeći to neće biti glasna automatska reprodukcija koja traje dok listate vaš news feed na mobilnom uređaju. Kada kliknete na oglas, bićete prebačeni na drugi ekran sa “Suggested Videos” i onda kada se izabrani video završi, oglas će početi da se reprodukuje pre nego što počne drugi video. Ovakav sistem je i dalje u fazi testiranja ali bi mogao da zaživi uskoro.
Facebook započeo pregovore sa muzičkim izdavačima
Izvor: Engadget
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi