Društvena mreža Fejsbuk probila je jezičke barijere. Godinama, dominacija američke kompanija u 10 milijardi dolara vrednom tržištu društvenih medija, bila je ograničena na englesko govorno područje od strane lokalnih klonova. Ovi sajtovi danas su izgubili saobraćaj usled Fejsbukove globalne dominacije. Hyves, koji je kao i Fejsbuk startovao 2004. godine više nije najveća holandska društvena mreža jer je u avgustu imao 7,2 miliona članova dok je njihov američki rival Fejsbuk stigao do 7,7 miliona, prema podacima istraživačke kompanije ComScore. U Nemačkoj, broj korisnika VZ Netzwerke mreže, ranije poznate kao StudiVZ, je više nego prepolovljen na 8 miliona članova u odnosu na godinu pre, dok je Fejsbuk u ovoj zemlji doživeo rast od 43%. Evropska fragmentacija učinila je da se u skoro 50 zemalja stvore sajtovi sa lokalnim jezicima, vestima i diskusijama, ali im globalni nivo zastupljenosti Fejsbuka takmičenje čini sve težim.