Facebook izaziva YouTube

Iako je i dalje daleko od YouTube-a, Facebook je počeo da izaziva konkurenciju poručivši da već sada ima milijardu pregledanih video zapisa dnevno

Iako je i dalje daleko od YouTube-a, Facebook je počeo da izaziva konkurenciju poručivši da već sada ima milijardu pregledanih video zapisa dnevno. Pored toga, najnovije ažuriranje društvene mreže koje će biti objavljeno uskoro, ima brojač pregleda za javne video zapise nalik onome što možemo da vidimo pored svakog YouTube videa, što čini lakšim pronalaženje popularnih video zapisa, ili pak možete da vidite kakva je popularnost vašeg, na Facebook “podignutog” video zapisa. Facebook dodaje da dve trećine pregledanih videa dolazi sa mobilnih uređaja, a tome je doprinela i nova auto-playing funkcija koja je sada podrazumevana. Nedavna promena rangiranja videa takođe daje onima koji često gledaju video, nudi daleko više opcija u feed-u. Facebook je nedavno krišom poboljšao metriku za izdavače, a jasno je zainteresovan za sve više prihoda od videa.
Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi