“Korisnici će moći da dele ove kolekcije i dele stvari za koje su zainteresovani sa prijateljima. Ljudi će moći da kliknu i kupe ove predmete direktno sa Facebooka,” navodi se u zvaničnoj izjavi Facebooka. Trenutno, Facebook celokupni spektar opcija vezanih za elektronsku trgovinu direktno sa društvene mreže naziva “Collections” i nada se da će uspeti da poveže milione korisnika sa eksternim online radnjama. Naravno, i da će profitirati od toga.
Analitičari kažu da je elektronska trgovina jedan od najboljih načina da se monetizuje internet. Takođe, prognoziraju da bi Facebook mogao imati značajnog uspeha u tom domenu, imajući u vidu značaj platforme, veličinu baze i posvećenost ljudi sa ove društvene mreže. Takođe, prodavnice bi mogle da plate Facebooku da promoviše proizvode koji se nalaze u korisničkim listama želja nalik na trenutnu promociju reklama. Očekuje se da će Collections opcija postepeno postati dostupna svim korisnicima Facebooka u SAD.
Izvor: Reuters