Facebook-ova nova alatka pomaže da sakupite sredstva za dobrotvorne organizacije

Društvena mreža je počela objavu alatke koja će vam omogućiti sa sami kreirate sakupljanje sredstava neprofitnim organizacijama potvrđenim od strane samog Facebook-a

Facebook je učinio neke promene na sajtu nakon kojih je mnogo lakše prikupiti sredstva za dobrotvorne organizacije. Društvena mreža je počela objavu alatke koja će vam omogućiti sa sami kreirate sakupljanje sredstava neprofitnim organizacijama, potvrđenim od strane samog Facebook-a.
Najbolja stvar u vezi ovih kampanja je ta što one omogućavaju da vaši prijatelji doniraju novac u okviru samog Facebook-a, te nije potrebno posetiti neki eksterni sajt. Kompanijin Social Good tim koji takođe stoji i iza Safety Check funkcije, dizajnirao je ovakav način jer su ljudi skloniji da daju novac preko Facebook-a.
Takođe je otkriveno da korisnici imaju veću tendenciju da daju novac ukoliko im to traži neko koga znaju uz pomoć lične priče ili fotografije. Ukoliko se pitate gde je Facebook u celoj priči, reći ćemo da društvenoj mreži ido “mali” deo od pet posto prihoda sakupljenih na ovaj način. Dva posto ide na provere neprofitnih organizacija i zaštitu od prevara, dok ostatak ide na postupak obrade plaćanja. U ovom trenutku samo jedan posto korisnika u SAD ima pristup ovoj alatki.
Facebook menja News Feed zarad više upisa prijatelja i porodice
Izvor: Engadget
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi