Facebook počeo sa testiranjem animiranih GIF reklama

Facebook sada poslovnim korisnicima omogućava reklamiranje putem promotivnih animiranih GIF-ova, a glasine govore da je kompanija već počela testiranje sa nekoliko brendova

U vreme kada smo bombardovani reklamama na Internetu, gde god da odemo, Facebook se okreće novom formatu, putem kog će donositi reklame i promovisati firme i usluge. Ovoga puta je moguće da se radi i o najiritantnijem reklamnom modelu, koji će mnoge naterati da kolutaju očima – u pitanju su statičke reklame preko animiranih GIF-ova.Facebook sada poslovnim korisnicima omogućava reklamiranje putem promotivnih animiranih GIF-ova, a glasine govore da je kompanija već počela testiranje sa nekoliko brendova. Jedan od njih je i Wendy’s. Iako implementacija animiranih GIF-ova može biti od koristi Facebooku, ostaje da se vidi kako će ovaj koncept biti prihvaćen od strane Facebook korisnika. Mada, jasno je da se najveći broj korisnika vodi idejom – što manje reklama, to je bolje.Izvor: Facebook

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi