Facebook stimuliše korisnike da gledaju reklame

Ljudi ne vole reklame ili oglase koji se pojavljuju dok surfuju ili igraju omiljenu igricu na Facebooku. Facebook je rešio da taj problem premosti, tako što će ih "podmititi". Za svaku odgledanu reklamu koju im Facebook ponudi, korisnici će dobiti 10 centi. Ipak, ne radi se pravom novcu, već o Facebook Credits varijan

Ljudi ne vole reklame ili oglase koji se pojavljuju dok surfuju ili igraju omiljenu igricu na Facebooku. Facebook je rešio da taj problem premosti, tako što će ih “podmititi”. Za svaku odgledanu reklamu koju im Facebook ponudi, korisnici će dobiti 10 centi. Ipak, ne radi se pravom novcu, već o Facebook Credits varijanti, što je virtuelna valuta ove društvene mreže kojom se može plaćati na Facebooku. Reklame će se pojavljivati najčešće upravo u igrama, i to CrowdStar, Digital Chocolat i onima koje dolaze iz kompanije Zynga, a na ovom projektu Facebook sarađuje sa kompanijama TrialPay, Sharethrough, SocialVibe, Epic Media i SupersonicAds, čije će se reklame pojavljivati.

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi