Huawei: U 2025. godini će postojati 100 milijardi digitalnih konekcija koje treba zaštititi

Huawei tvrdi da će 2025. godine postojati dodatnih 4 miliona korisnika interneta, digitalne konekcije između 8 milijardi pametnih telefona i najmanje 100 milijardi senzora, mašina itd

Saopštenje za medijeHuawei tvrdi da će 2025. godine postojati dodatnih 4 miliona korisnika interneta, digitalne konekcije između 8 milijardi pametnih telefona i najmanje 100 milijardi senzora, mašina itd. “Ovo je takozvani Internet stvari (engl. Internet of Things, skraćeno IoT) koji zahteva i odličnu pripremljenost za sajber bezbednost” – rekao je Ulf Feger, direktor za regionalnu sajber bezbednost kompanije Huawei na konferenciji za štampu. Feger je pružio uvid u svet sajber bezbednosti i dao kratak pregled vizije borbe za sajber bezbednost unutar kompanije Huawei.   Ulf Feger je rekao da će budućnost zaštite Interneta stvari predstavljati ključ naše opšte bezbednosti. IoT tržište se sprema za ubrzani rast i do 2025. godine moraćemo da zaštitimo najmanje 100 milijardi digitalnih konekcija. Ova povezivost zahteva saradnju između vlada država, kompanija i krajnjih korisnika da bi se stvorila odgovarajuća sajber odbrana.Tokom prethodnih godina Huawei – kao jedna od najvećih multinacionalnih kompanija koje se bave poboljšanjem info-komunikacija – je uložio mnogo truda ne bi li unapredio sopstvenu sposobnost, kao i sposobnost svojih mušterija, da osigurajju sajber bezbednost. Ova kompanija je prva na svetu uvela potpuno integrisanu zaštitiu sajber bezbednosti u svoje poslovanje. To uključuje pažljiva istraživanja i razvoj svojih dobavljača, proizvodnju, logistiku, testiranje sopstvene, kao i bezbednosti treće strane, i obuku radne snage (potpuno pokriven pristup). Moto mehanizma sajber zaštite ove kompanije je ABC, što znači Assume nothing, believe no one, check everything (Ništa ne uzimaj zdravo za gotovo, nikome ne veruj, proveravaj sve). Ovakav pristup je prisutan u celom procesu sajber bezbednosti, od prvog do poslednjeg koraka.Misija kompanije Huawei je da skrene pažnju na važnost sajber zaštite i uspostavi konstruktivan dijalog između vlada država, industije i korisnika o temi koja postaje sve bitnija. Shodno tome kompanija često objavljuje izveštaje o sajber bezbednosti: prvi je objavljen 2012. godine a sledeći 2013. godine. Huawei je 2014. godine u svom izveštaju pozvao ostale kompanije da počnu da primenjuju sjaber zaštitu na svim nivoima poslovanja i ukazao na potrebu da se uspostave globalni standardi za sajber bezbednost. Četrvti izveštaj kompanije Huawei se fokusira na lanac nabavke – izbor dobavljača, proizvodnju, logistiku, itd.Izvor: Huawei

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi