Instagram vidi kupovinu kao sledeći korak u evoluciji platforme

Prošli su dani kada je obim Instagrama postao jasan. Aplikacija više nije ona na kojoj samo delite fotografije sa drugim korisnicima, ili pregledate reku fotografija sa stotinama digitalnih lajkova

Prošli su dani kada je obim Instagrama postao jasan. Aplikacija više nije ona na kojoj samo delite fotografije sa drugim korisnicima, ili pregledate reku fotografija sa stotinama digitalnih lajkova.
Od kako ga je kupio Facebook 2012. godine, Instagram je napustio korene nedvosmislene društvene mreže i postao mnogo robusnija platforma. Bilo da je u pitanju unovčavanje ili poboljšanje iskustva korisnika, nove funkcije kao što je Stories su katapultirale Instagram izvan okvira jednostavne aplikacije za razmenu fotografija. I tome nije kraj…
Pre nekoliko nedelja kompanija je najavila podršku za šoping tagove, koji omogućavaju korisnicima da kupe proizvode koje vide u oglasima na feedu. Onda kada budete spremni da kupite neku stvar, kompanija će imati opciju da vas pošalje na sajt ili aplikaciju oglašivača, kako bi završili proces preuzimanja. Ideja je naravno da se korisnici zadrže na Instagramu što je duže moguće, a najvažnije je da sada kupovina bude integralni deo dizajna aplikacije.
U ovom trenutku je alatka dostupna samo za 20 modnih brendova, i samo za korisnike iOS platforme u SAD. Naravno, uskoro se očekuje njeno proširenje na brojne brendove i druga tržišta. Iznenađujuće, ali Instagram neće prihodovati novac na bazi toga koliko korisnici koriste šoping tagove, već se umesto toga nadaju da će brendovi videti potencijal funkcije i trošiti više novca za reklamiranje na platformi.
Facebook Pages, Messenger i Instagram sada imaju objedinjeni inbox za poslovne korisnike
Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi