Japanski brendovi i proizvodi najbolji u očima stanovnika zemalja u razvoju

Japanski brendovi se smatraju najkvalitetnijim na tržištima zemalja u razvoju. Digitalne kamere, televizori, kućni audio uređaji i drugi proizvodi potrošačke elektronike japanskih kompanija se od strane korisnika koji žive u ovakvim državama smatraju veoma kvalitetnim proizvodima. TechOn je sproveo istraživanje u 14 gradova u Kini, Indiji,

Japanski brendovi se smatraju najkvalitetnijim na tržištima zemalja u razvoju. Digitalne kamere, televizori, kućni audio uređaji i drugi proizvodi potrošačke elektronike japanskih kompanija se od strane korisnika koji žive u ovakvim državama smatraju veoma kvalitetnim proizvodima. TechOn je sproveo istraživanje u 14 gradova u Kini, Indiji, Vijetnamu i Rusiji. Njime je obuhvaćeno od 500 do 800 korisnika po gradu, starosti od 15 do 54 godine, sa srednjim do visokim kućnim prihodima za lokalne uslove. U takmičenju sa proizvodima koji stižu iz Evropske Unije, Amerike, Kine i Koreje, japanski proizvođaći su prošli najbolje prilikom ocenjivanja. Interesantno je da korisnici, pored toga što smatraju da su japanski proizvodi superiornog kvaliteta, smatraju i da postoji dosta energije i “zamaha”, te po tom kriterijumu svrstavaju japanske proizvode na drugo mesto, odmah iza korejskih.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi