Korisnici Fejsbuka lajkuju više nego što dele, postavljaju ili ažuriraju

Fejsbukov "like" taster čini se kao druga priroda ljudi koji redovno koriste društvenu mrežu, i taj taster je kao takav najpopularnija stvar na Fejsbuku. U proseku dnevno, 26% korisnika Fejsbuka ukazuje da voli tuđe sadržaje tako što klikne na taster like, prema najnovijem izveštaju Pew Internet i American

Fejsbukov “like” taster čini se kao druga priroda ljudi koji redovno koriste društvenu mrežu, i taj taster je kao takav najpopularnija stvar na Fejsbuku. U proseku dnevno, 26% korisnika Fejsbuka ukazuje da voli tuđe sadržaje tako što klikne na taster like, prema najnovijem izveštaju Pew Internet i American Life kompanije.

Sledeća najpopularnija aktivnost na socijalnoj mreži je komentarisanje na tuđe poruke ili statuse, što čini 22% korisnika Fejsbuka svaki dan. Takođe, prosečno dnevno:
– 15% korisnika Fejsbuka ažurira svoj status
– 20% komentariše na korisničke slike drugih
– 10% korisnika šalje svaki dan drugom privatnu poruku
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi