Mozilla počinje sa testiranjem reklama baziranih na korisnikovoj istoriji pretrage

Suggested Tiles će se prikazivati svaki put kada korisnik otvori novu tab stranicu. Ukoliko se ove stranice pregledaju iz Google book-a, one će prikazivati reklame bazirane na korisnikovoj pretrazi

Mozilla podiže na naredni nivo svoj kontroverzni in-browser program reklamiranja. Fondacija će od naredne nedelje u svom beta kanalu nuditi Suggested Tiles, koji će se pridružiti postojećim Directory Tiles i Enhanced Tiles. Suggested Tiles će se prikazivati svaki put kada korisnik otvori novu tab stranicu. Ukoliko se ove stranice pregledaju iz Google book-a, one će prikazivati reklame bazirane na korisnikovoj pretrazi (na primer, ukoliko je korisnik pretraživao telfone, u Suggested Tiles sekciji bi mu se mogla prikazati reklama za online prodavnicu uređaja ili nešto slično).Firefox 38 lansiran sa novim funkcijamaMozilla bi mogla lansirati Firefox univerzalnu aplikaciju za Windows 10Za one koji nisu zainteresovani da im se prikazuju reklame, moguće je isključiti ovu funkciju za Suggested Tiles. U Mozilli ističu da svetu žele da pokažu da je moguće pružati relevantno reklamiranje i preporuku sadržaja, a da se pritom i dalje poštuje korisnikova privatnost i omogućava kontrola podataka. Suggested Tiles će se pojaviti ovog leta, a prva grupa reklama će biti “affiliate” reklame za Mozillu i druge Firefox proizvode, a potom će se proširiti na druge sadržaje.Izvor: Tech Spot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi