Odlično! Nakon reklama u DVD filmovima, saznajemo da ćemo biti počastvovani i reklamama integrisanim u PDF fajlove. Adobe i Yahoo! najavljuju da su osmislili sistem integrisanja kontekstualnih reklama u PDF fajlove, koji će snove o reklamiranju u jednom od najpopularnijih formata današnjice pretočiti u stvarnost. Kompletan sistem je u beta fazi, ali Adobe i Yahoo! uveravaju korisnike da se intenzivno radi na finalizaciji, ne bi li se tehnologija što pre donela do korisnika. PDF reklame će se prikazivati isključivo u Adobe Reader i Adobe Acrobat aplikacijama, tako da korisnici trebaju znati da će propustiti reklame ukoliko koriste neke druge aplikacije, kao što je na primer Fox-it PDF Reader i sl. Reklame će se prikazivati prilikom svakog pokretanja fajla u okviru panela koji se "lepi" za sadržaj. Izdavači kao što su IDG InfoWorld, Wired, Pearson’s Education, Meredith Corporation i Reed Elsevier su se već prijavili kao zainteresovani za nove mogućnosti. Nije precizirano kada će tehnologija biti finalizovana.
Izvor: TechConnect