Najveći deo prodaje mobilnih aplikacija u SAD čine igre

Očigledno je da ljudi u SAD najviše vole igranje na svojim mobilnim uređajima. Ovo je zaključak u skladu sa nedavnom tridesetodnevnom studijom Nielsena koja se odnosila na aplikacije za mobilne platforme. Kompanija je našla da su igračke aplikacije najpopularnije u tom domenu, navodeći da se 64% korisnika ig

Očigledno je da ljudi u SAD najviše vole igranje na svojim mobilnim uređajima. Ovo je zaključak u skladu sa nedavnom tridesetodnevnom studijom Nielsena koja se odnosila na aplikacije za mobilne platforme. Kompanija je našla da su igračke aplikacije najpopularnije u tom domenu, navodeći da se 64% korisnika igra a 93% bi platili da igraju. Prosečno vreme provedeno u igranju je 7,8 sati dok su iOS korisnici uzeli “nagradu” za najposvećenije sa 14,7 sati igranja. Nažalost, na izvoru nije navedeno na koji se vremenski period ovo odnosi.

 

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi