Nakon kratkog rasta, Yahoo pretraživač nastavlja da gubi udeo u pretragama

Posle prilično iznenađujućeg 1,7-procentnog rasta u maju, Yahoo je ponovo počeo da pada na američkom tržištu pretraživača, te je po najnovijem comScore izveštaju udeo ove kompanije opao na 17,5% u junu (spram 19,6% iz maja meseca). Gubitak koji je Yahoo zebeležio znači rast za Google

Posle prilično iznenađujućeg 1,7-procentnog rasta u maju, Yahoo je ponovo počeo da pada na američkom tržištu pretraživača, te je po najnovijem comScore izveštaju udeo ove kompanije opao na 17,5% u junu (spram 19,6% iz maja meseca). Gubitak koji je Yahoo zebeležio znači rast za Google, koji se popeo na 64,5% udela na tržištu (u odnosu na 63,3% iz maja) kao i Microsoft koji sada ima 14,1% udela spram majskih 13,1%. Ask Network i AOL nisu promenile svoj udeo u junu te imaju 2,6% i 1,3% udela, respektivno. Takođe, prema ovom novom izveštaju comScorea bilo je 18,7 milijardi upita za pretragu u junu što je 3% manje nego prethodnog meseca.

 

 

Izvor: TC Magazine

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi