Nova politika privatnosti AVG-a dopušta kompaniji da prikuplja i prodaje korisnikovu istoriju pretraživanja

AVG najavljuje novu politiku privatnosti koja jasno stavlja do znanja da antivirus program može da prikuplja korisnikovu istoriju pretraživanja i prodaje je oglašivačima

AVG, poznata kompanija za proizvodnju antivirus softvera, najavljuje novu politiku privatnosti koja jasno stavlja do znanja da antivirus program može da prikuplja korisnikovu istoriju pretraživanja i prodaje je oglašivačima.Ova “transparentna” nova politika privatnosti pominje da prikuplja samo podatke koji nisu lični, odnosno ne otkrivaju personalne i sigurnosne informacije o korisniku, a AVG-u će pomoći da besplatnu ponudu i dalje održava besplatnom. Prikupljeni podaci uključivaće korisnikovu istoriju pretrage (uključujući i meta data), ISP ili mobilnu mrežu koja se koristila za konekciju na AVG proizvode, aplikacije instalirane na uređaju i informacije o tome kako se te aplikacije koriste.Sa druge strane, AVG ističe da neće prodavati bilo kakve podatke koji mogu pomoći u identifikovanju korisnika, te će takvi fajlovi ostati anonimni. AVG je i u prošlosti prikupljao podatke korisnika, što je pominjano i u kompanijinoj politici privatnosti, s tim što to nije činjeno ovako jasno kako je slučaj sada. Nova politika privatnosti kompanije AVG na snagu stupa od 15. oktobra.Izvor: VR-zone

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi