Microsoft je započeo novu reklamnu kampanju za Windows 10, kojom nije želeo samo da istakne najbolje funkcije svog novog operativnog sistema, već i da naglasi da Apple-ovi Mac računari zaostaju u pogledu nekih mogućnosti. Nazvana “The Bug Chicks” nova kampanja uključuje seriju video reklama koje predstavljaju prednosti Windows 10 laptopova nad MacBook-ovima, a među njima se nalaze ekrani osetljivi na dodir, Cortana lični asistent i biometrijska funkcija autentikacije Windows Hello.
Ovo nije prvi put da Microsoft “proziva” MacBook oglasima, jer je i prethodna Surface kampanja još više bila uperena ka Apple-ovim uređajima. Podsetićemo se da je 2014. godine kada je predstavljen Surface Pro 3, Microsoft reklamirao 2 u1 uređaj kao savršenu zamenu za MacBook. Sada Microsoft ovim oglasima želi i da ubrza usvajanje Windowsa 10 jer im je cilj milijardu uređaja sa novim operativnim sistemom do kraja ove godine. Prema poslednjim izveštajima iz januara, Windows 10 se nalazi na preko 200 miliona uređaja.
Microsoft najavljuje Project Centennial kao novi način rešavanja nedostatka aplikacija na Windowsu 10
Izvor: Softpedia
Pozivamo vas da pratite naš Windows 10 hub sa najnovijim i najsvežijim informacijama o novom Microsoftovom operativnom sistemu!