“Da sam ja Vodafone korisnik, obećavam vam da bih promenio mrežu prošle noći – nakon gledanja njihove poslednje reklame koja dolazi od agencije JWT (kompanije koja je proizvela oglas)” napisao je Mohamed El-Dašan. “Dobro ste pročitali. Vodafone i JWT su nam rekli, na 3:59 u spotu, sledeće – mi ne pokušavamo da preuzmemo zasluge za revoluciju, ali zaista, mi smo je potpuno inspirisali sa našim bezobraznim oglasom od prošle godine. Izvolite, Egipte”. Vodafone Egipat se međutim trudi da se distancira od videa, rekavši da je to rad JWT i da nije dobijeno odobravanje za tako nešto.
“Vodafone Egipat negira odgovornost za video koji cirkuliše na socijalnim medijskim kanalima uključujući i najvažnije Vodafone reklame. Hatem Dovidar, izvršni direktor Vodafonea Egipat, potvrdio je da firma nije imala nikakve veze sa ovim videom kao i da nije imala prethodno saznanje o njegovom pravljenju i objavljivanju. Dodao je da je Vodafone Egipat deo globalne kompanije koja ima stroga pravila u uzdržavanju od udruživanja imena brenda sa političkim ili verskim poslovima u bilo kojoj zemlji gde posluje” rekla je kompanija u saopštenju postavljenom na Twitteru.
Izvor: The Inquirer