YouTube je počeo da većem broju kreatora sadržaja omogućava funkciju u stilu Instagram Stories. Najnovija ekspanzija funkcije, koju je YouTube prvo počeo da testira prošle godine, će omogućiti kreatorima sa preko 10.000 pretplatnika da objavljuju privremeni video sadržaj.YouTube-ova verzija Stories funkcije sadrži neke primetne razlike u odnosu na ono što nude Instagram/Facebook/Snapchat varijante. Za početak, YouTube Stories sadržaj je vidljiv tokom sedam dana a ne samo tokom 24 sata. Video sadržaj se može gledati i od strane pretplatnika na kanal, kao i od strane standardnih korisnika. Korisnici mogu da reaguju i ostavljaju komentare na Stories, a kreatori mogu da odgovaraju na ove poruke. Ove interakcije mogu da se vide od strane bilo koga ko pregleda Stories.
Pogledajte još: YouTube planira da obriše sve anotacije iz videa početkom naredne godine
YouTube Stories je prvo nosio naziv Reels kada se pojavio, a do sada je dobio pomešane reakcije od strane YouTube zajednice. Neki kreatori su iskoristili prednosti funkcije, drugi su rezervisani i sporo ih prihvataju. Ostaje da se vidi kakva će situacija biti nakon što je servis postao dostupan većem broju korisnika.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije