Tim Kuk objasnio Apple-ovu opsednutost zlatom

Direktor kompanije Apple, Tim Kuk, izjavio je za Bloomberg Businessweek da njegova kompanija uzima u obzir kakva je moda u Kini kada objavljuje nove proizvode

Apple-ova opsesija za zlatnim verzijama svojih proizvoda je zaista odgovor na preference potrošača u Kini. Direktor kompanije Apple Tim Kuk rekao je za Bloomberg Businessweek da njegova kompanija uzima u obzir kakva je moda u Kini kada objavljuje nove iPhone, iPad ili Macbook proizvode. Naravno, Apple pre svega razmatra azijske preference kada je u pitanju boja. Ovo sve ima smisla ako se zna da je u aprilu Kina nadmašila Evropu i postala drugo najveće Apple-ovo tržište posle SAD.
U oktobru je Kuk rekao da će broj Apple prodavnica u Kini biti povećan sa 15 na 40. Kako je Adario Strejndž u svojoj analizi za Mashable objasnio detaljno, zlatna, crna i srebrna su boje koje simbolizuju luksuz u Aziji. Podsetićemo da je Apple prvi put testirao zlatnu boju sa iPhone 5S telefonom 2013. godine. Potom je objavio i zlatni iPhone 6 i 6 Plus, iPad Air 2, iPad mini 3, i nedavno zlatni MacBook.
Apple prestaje da prodaje originalni iPad mini
Izvor: Mashable
Sve informacije vezane za Apple, možete pogledati na Apple hub-u, na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi