AIWA na tržištu personalnih uređaja

Da se dobar glas daleko čuje, potvrđuje ovih dana kompanija Sony koja je odlučila
da aktivira svoju nekada dobro poznatu robnu marku AIWA. Glavni, ali ne i jedini,
razlog čini MP3 plejer AZ-RM256 opremljen sa 256MB fleš memorije
i USB2.0 interfejsom. I dok se muzički uređaji svake vrste lako mogu povezati
sa imenom AIWA, to je teško

Da se dobar glas daleko čuje, potvrđuje ovih dana kompanija Sony koja je odlučila
da aktivira svoju nekada dobro poznatu robnu marku AIWA. Glavni, ali ne i jedini,
razlog čini MP3 plejer AZ-RM256 opremljen sa 256MB fleš memorije
i USB2.0 interfejsom. I dok se muzički uređaji svake vrste lako mogu povezati
sa imenom AIWA, to je teško reći za digitalne fotoaparate, poput modela AZ-C7
koji će biti predstavljen 1. februara. Reč je o 2Mp fotoaparatu sa F/2.8 optikom
čiji raspon fokusa odgovara 42 mm objektivu kod klasičnih 35 mm aparata. AZ-C7
ima optički vizir i 1.5" LCD displej, kao i ugrađeni blic, a dimenzije su
mu 95 x 23 x 76 mm / 127 g. Cena ovog aparata interesantnog dizajna će varirati
u zavisnosti od količine fleš memorije, ali se spominje okvirna cena od $235.


Izvor: Digit-Life

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi