Canon objavio nova saznanja u opsežnoj studiji korporativnih odeljenja za reprografiku

Canon je sponzorisao sprovođenje ovog istraživanja koje proučava CRD tržište sa ciljem da prikupi relevantne informacije koje će pomoći internim servisima štampe da zadovolje potrebe svojih korisnika na kreativniji i produktivniji način i obezbede komparativne referentne vrednosti, trendove za buduća planiranja i viziju ekspanzije.
Tim

Canon je sponzorisao sprovođenje ovog istraživanja koje proučava CRD tržište sa ciljem da prikupi relevantne informacije koje će pomoći internim servisima štampe da zadovolje potrebe svojih korisnika na kreativniji i produktivniji način i obezbede komparativne referentne vrednosti, trendove za buduća planiranja i viziju ekspanzije.
Tim diplomaca sa studija o štampanim medijima Ročester instituta za tehnologiju, predvođen profesorom Frenkom Romanom, intervjuisao je skoro 700 menadžera korporativnih odeljenja za reprografiku, kupaca štampe i analitičara ove industrije, od decembra 2008. do februara 2009. godine.
Rezultat je „Korporativna reprografika: trendovi i prilike“, sveobuhvatni pregled trenutnog stanja tržišta korporativne reprografike i predviđanja istraživača zasnovana na analizi trendova i računarskog modelovanja.


Ključna otkrića iz izveštaja o istraživanju CRD odeljenja uključuju sledeće:

Korporativna odeljenja za reprografiku svojim organizacijama prosečno uštede 15% troškova štampanja van organizacije; neka bi mogla da uštede i do 30% kada bi radila efikasnije.
Količina poslova štampe koje obave korporativna odeljenja za reprografiku u organizaciji se tokom prošle decenije značajno povećala, za 20%. Do povećanja je najviše došlo zbog poboljšanih karakteristika digitalnog štamapača, koji je zamenio ofset prese kao primarne interne tehnologije reprodukcije. Ovaj izveštaj predviđa da će do 2012. godine manje od 30% CRD odeljenja uopšte koristiti ofset štampu.
Iako monohromatska štampa dominira u internim poslovima štampe, obimi se smanjuju. Štampanje u boji je pak povećano usled upotrebe dijagrama, grafikona i grafičkih slika. Obim strana u punoj boji koje proizvode CRD odeljenja je sada jednak sa obimom crno-belih strana.
Sve veće mogućnosti koričenja predstavljaju dobru priliku za CRD odeljenja zbog vrednosti štampanog proizvoda u finalnoj verziji.
Interno štampanje velikih formata se povećava usled štampanja postera, materijala za nastupe na događajima, banera i ostalog promotivnog materijala – 1998. godine nijedno CRD odeljenje nije nudilo ovu mogućnost, dok u 2008. godini 65.8%  njih jeste.
Korporativna odeljenja za reprografiku treba češće da sprovode istraživanja kako bi kvantifikovali sopstvenu vrednost za matične kompanije. Skoro 50% ispitanih CRD odeljenja ne meri svoje performanse redovno, navodeći da se to sprovodi samo po potrebi. Preko 15% njih nikada ne radi testira svoje performanse.
Rast Interneta imao je veliki uticaj na rad CRD odeljenja – preko 65% dokumenata (ovaj broj raste) dostavljeno je putem onlajn veza u 2008. godini, što je veliki promena u odnosu na radni tok iz prošle decenije koji se zasnivao na papiru. Mnoga CRD odeljenja implementirala su „Web-to-print“ rešenja kako bi iskoristila prednosti kao što je smanjenje grešaka pri naručivanju poslova i većina tvrdi da je „Web-to-print“ ili nadmašio njihova očekivanja ili više od toga. Slično, više od pola CRD odeljenja koja imaju pristustvo na mreži CRDs prijavila su odličan nivo zadovoljstva internih korisnika – korisnici preferiraju efikasnost i jednostavnost naručivanja štampe preko mreže.
CRD odeljenja usvajaju digitalnu ’ubitačnu aplikaciju’, štampu varijabilniih podataka (VDP), ali to rade polako. Dok je 94.1% ispitanika imalo VDP rešenje, u mnogim slučajevima ono je došlo kao deo digitalnog paketa i smatralo se da je komplikovanije nego što je moralo da bude. Zbog toga, u proseku samo 27% korporativnih odeljenja za reporografiku koristi VDP redovno.
Rasporedi štampanja postaju sve popunjeniji, pa je povećana potražnja za obrtom od 24 časa ili kraće.

Izvor: Canon

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi