G80 će obrađivati i fizičke kalkulacije!?

Indicije koje prenose svetski sajtovi govore da GeForce 8800 neće samo doneti podršku za unificirane šejdere, već da će biti u stanju i da preuzme na sebe deo kalkulisanja fizike u igrama. G80 će biti prvi Nvidia GPU sa arhitekturom unificiranih šejdera, gde svaka jedinica za procesuiranje može da obrađuje ili boju piksela ili geometriju,

Indicije koje prenose svetski sajtovi govore da GeForce 8800 neće samo doneti podršku za unificirane šejdere, već da će biti u stanju i da preuzme na sebe deo kalkulisanja fizike u igrama. G80 će biti prvi Nvidia GPU sa arhitekturom unificiranih šejdera, gde svaka jedinica za procesuiranje može da obrađuje ili boju piksela ili geometriju, pri čemu je svaki od pomenutih šejdera individualno klokovan. Na GeForce 8800 GTX karti, koja ih ima 128, svaki od ovih šejdera je klokovan na 1350 MHz. GeForce 8800 GTS poseduje 96 šejdera, klokovanih na 1200 MHz. Očekuje se da GTX i GTS budu kompatibilne sa HDCP-om i da će posedovati dual slot hlađenje. Ono što je interesantno jeste još uvek nepotvrđeni Quantum Effects engine, koji bi trebao da predstavlja Nvidijinu izvedbu procesiranja fizike. Quantum Effects u suštini koristi deo mogućnosti šejdera G80 čipa za kalkulisanje fizike, nešto slično sistemu koji se koristi za PureVideo tehnologiju, koja koristi deo GPU šejdera za procesiranje videa.

Izvor: Techamok

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi