Huawei Cares: Tri koraka do dvanaestomesečne garancije na ekran pametnog telefona

Servis omogućava jednu besplatnu zamenu ekrana ili zamenu zadnjeg poklopca za slučajno oštećenje uređaja u roku od 12 meseci nakon registracije usluge

Saopštenje za javnost Koliko često vam se desi da ispustite telefon i pomislite: “Jao, samo da nije ekran”? Svakodnevno negde žurimo i, u želji da ispunimo što više obaveza tokom dana, vrlo često izgubimo koncentraciju pa zbog toga može doći upravo do situacija u kojima nenamerno oštetimo uređaj za koji smo najviše vezani – mobilni telefon.  Kompanija Huawei je svesna da se svako od nas može naći u takvoj ili sličnoj situaciji, pa je zbog toga odlučila da aktivira specijalan servis, pod nazivom Huawei Cares. Ovaj servis omogućava jednu besplatnu zamenu ekrana ili zamenu zadnjeg poklopca za slučajno oštećenje uređaja u roku od 12 meseci nakon registracije usluge. Ukoliko se odlučite da postanete ponosni vlasnik jednog od pametnih telefona iz Huawei P30 serije do 31. jula, ostvarujete pravo na aktivaciju upravo ove usluge i samim tim, obezbeđujete sebi besplatnu zamenu ekrana u periodu od 12 meseci nakon što je aktivirate. Huawei Cares servis postaje važeći nakon što na svom Huawei P30, P30 Pro ili P30 Lite telefonu, kupljenom u periodu od 10. do 31. jula aktivirate HiCare aplikaciju i pronađete stranicu za  registraciju na Huawei Cares servis. Kada se registrujete, u roku od 7 dana od registracije vaša garancija od 12 meseci postaje važeća. Tri koraka do garancije

Uključite HiCare aplikaciju na svom uređaju gde ćete pronaći stranicu za registraciju na HUAWEI CARES;
Kliknite na stranicu, sistem će vas podsetiti da nadogradite HiCare pa ažurirajte aplikaciju na najnoviju verziju.
Prijavite se na novu verziju HiCare (ako ste se automatski prijavili), kliknite na taster “Kliknite ovde” kako biste dobili godinu dana HUAWEI CARES besplatno.

 Ukoliko dođe do situacije da se vaš ekran ili zadnja strana telefona oštete, servis možete obaviti u ovlašćenim Huawei servisima i to, u potpunosti uz režim rada telefona namenjen za procese servisiranja. Najbliži ovlašćeni servisni centar takođe možete pronaći pomoću HiCare aplikacije ili na zvaničnoj stranici Huawei Srbija. Kada je reč o korisničkom iskustvu, kompanija Huawei konstantno teži ka tome da svojim korisnicima pruži najbolje, a ova aktivacija je još jedna u nizu koja to dokazuje. Izvor: Huawei
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi