Stariji službenik iz Japanskog TV proizvođača Panasonic tvrdi da je prihvatanje 3D televizora ometano, kao rezultat pohlepnih Holivudskih studija koji izbacuju 3D filmove, kako je on opisao “lošeg kvaliteta”, efektivno uništavajući svaku dobru prvu impresiju ili očekivanja potrošača koji su zainteresovani za ovaj format, što dovodi do loših cifara prodaje.
Prema rečima Panasonic-ovog marketinškog direktora za UK, Andrew Denham-a, hitnost sa kojom su Holivudski filmski studiji poplavili bioskope sa 3D verzijama blokbastera, imala negativan odziv na industriju, dodajući da mnogi 3DTV tvorci sada ispaštaju zvog lošeg kvaliteta 3D filmova, koji su bili preovlađujući u vreme kada je ova tehnologija pokušavala da procveta. Objašnjavajući njegovu tačku gledišta, on je rekao da spora prodaja 3D sposobnih HD televizora može da bude objašnjena kao rezultat krajnjeg korisnika i njegovog nepoverenja u kvalitet materijala.