Nvidia izbacila OpenGL 3.0 drajvere

Nvidia je saopštila da je prva koja je podržala OpenGL 3.0 API i GLSL 1.30 shading language. Da podrži ove tvrdnje, kompanija je izbacila nove drajvere spremne za OpenGL 3.0. 
Oni podržavaju Windows XP, Windows Vista i Linux operativne sisteme i rade na velikom broju GeForce i Quadro grafičkih karti. Novi drajveri bi trebali da omoguće razv

Nvidia je saopštila da je prva koja je podržala OpenGL 3.0 API i GLSL 1.30 shading language. Da podrži ove tvrdnje, kompanija je izbacila nove drajvere spremne za OpenGL 3.0. 
Oni podržavaju Windows XP, Windows Vista i Linux operativne sisteme i rade na velikom broju GeForce i Quadro grafičkih karti. Novi drajveri bi trebali da omoguće razvojnim timovima da u potpunosti iskoriste OpenGL 3.0 mogućnosti. Njihova oznaka je GeForce 181.00 za Windows i 180.11.02 za Linux operativne sisteme. Drajvere možete pronaći na ovoj stranici.

Izvor: Nvidia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi