Saopštenje za javnostJedna od ključnih misija u Motoroli jeste pružanje najboljih softverskih rešenja korisnicima. Blisko partnerstvo sa Androidom i integracija Google aplikacija i servisa u Motorola telefone govori o međusobnoj odanosti ali i posvećenosti ovom operativnom sistemu. Umesto da samo kopira sjajna rešenja koje je stvorio Android, Motorola je odlučila da ih unapredi na jedistvene načine kako bi dodatno poboljšala iskustvo korišćenja svojih smartfona – od Moto e serije, pa sve do modela razr.Predstavljamo vam pet načina na koje korisnici mogu da optimizuju Motorolin softver na Androidu:
1. Pojednostavljeno prebacivanje: Google je pojednostavio prebacivanje sa iOS na Android uređaje. Pravljenjem rezervne kopije podataka na Google Drive-u, Android i iOS korisnici mogu brzo prebaciti podatke na nov uređaj. Osim toga, Motorola i Google su sarađivali oko stvaranja novog iskustva migracije podataka i podešavanja novog uređaja koji su dostupni na Motorola g100, g50, g30 i g10 modelima koji su nedavno predstavljeni globalno. Osim brže i jednostavnije upotrebe, novi uređaji omogućavaju korisnicima Motorola uređaja da direktno prebacuju podatke sa svojih starih telefona uz pomoć USB kabla, i na taj način izbegnu sporo stvaranje rezervnih cloud kopija. Omogućen je prelazak i sa iOS i sa Android uređaja, kao i širi spektar podataka koji se mogu prebaciti, što znači da korisnici mogu brzo i sigurno zameniti uređaje, znajući da će se svi njihovi podaci i dalje biti uz njih.
2. Prilagođavanje: Google i Moto softver olakšava personalizaciju i prilagođavanje mobilnog telefona korisnicima. Promene pozadine telefona, kreiranja vidžeta i personalizacija obaveštenja čine Android softver ličnijim. My UX omogućava da prilagodite sve na način kakav želite. Bilo da se radi o uključivanju baterijske lampe, aktiviranju kamere zglobom uz Moto Actions, oživljavanju kreativnosti uz pomoć Moto note ili promeni oblika ikona, fonta ili boja kako bi sve bilo u vašem stilu, sve je to deo Motorole. My UX se stalno ažurira, kako bi korisnici uvek imali najnovije i najbolje funkcije. Zbog toga je nedavno predstavljen i Interactive Wallpaper Hub kako bi korisnici mogli sami da kreiraju lične pozadine za svoj telefon.
3. Glasovni asistent: Samo uz pomoć svog glasa možete pitati Google Asistenta da vam pomogne – od toga da pozove prijatelja, ali i da otvori omiljene aplikacije. Na određenim Motorola uređajima postoji dugme koje ima namenu da automatski aktivira Goodgle Asistenta, kad god vam je potreban.
4. Video poziv: Ove godine se mnogo ljudi oslonilo na Google Duo aplikaciju za video pozive, kako bi bili povezani licem u lice sa ljudima koji su im važni, nevažno koliko su daleko. Sada, Motorolina Ready For platforma ide korak dalje – napravljena je tako da pruža osećaj kao da ste u istoj prostoriji sa sagovornikom. Ready For platforma omogućava korisnicima da odaberu glavni objektiv od 64 MP koji čini da svaki kadar izgleda čisto i živo ili 16 MP ultra širok objektiv koji omogućava da u istom kadru bude više ljudi za nezaboravan grupni video poziv. Osim toga, kako biste bili sigurni da ste uvek u kadru, moguće je aktivirati Ready For – prvo napredno praćenje kretanja lica.
5. Bezbednost: Android alati i kontrola privatnosti daju korisniku mogućnost da aplikacijama pruže ili zabrane pristup lokaciji, dozvolama i slično. Skener za otisak prsta i Face ID, koji se mogu naći na brojnim Android i Motorola uređajima, korisnike čine sigurnim da su njihovi podaci bolje zaštićeni. Motorola je želela da ode korak dalje sa Thinkshield for Mobile bezbednosnom platformom. Sigurnost je osnova onoga čime se Motorola bavi, a ThinkShield for Mobile omogućava poslovnu sigurnost, mogućnost upravljanja, produktivnost i usluge.
Izvor: Motorola
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Pet posebnih načina na koje možete da promenite svoj Motorola telefon
Jedna od ključnih misija u Motoroli jeste pružanje najboljih softverskih rešenja korisnicima