Pokretanje Toshiba platforme za sadržaje i servise

Ponuda Toshiba Places 

Pristup platformi Toshiba Places nije ograničen na kupce Toshiba proizvoda već je otvoren za svakoga. U početnoj fazi lansiranja, Toshiba Places obuhvata sledeća ,mesta’:

 

Video Place (na TV-u i računaru): pristup Video na zahtev uslugama na osnovu pretplate ili po pojedin

Ponuda Toshiba Places 

Pristup platformi Toshiba Places nije ograničen na kupce Toshiba proizvoda već je otvoren za svakoga. U početnoj fazi lansiranja, Toshiba Places obuhvata sledeća ,mesta’:

 

Video Place (na TV-u i računaru): pristup Video na zahtev uslugama na osnovu pretplate ili po pojedinačnom gledanju sadržaja. Među partnerima su Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment i čuveni sadržaji Turner Broadcasting Group kao što su Cartoon Network, Boomerang i Boing.

Music Place (na TV-u i računaru): preuzimanje i slušanje muzike. Uz podršku 7digitala na računarima, takođe nudi the ComFM internet radio i potkast portal na TV-u.

Social Place (na TV-u i računaru): korisnici mogu da prenose video i foto sadržaje i jednostavno ih dele sa porodicom i prijateljima. Uz podršku Flickra i Dailymotiona.

News Place (na TV-u): pristup vestima, sportu i drugim informativnim servisima. Među partnerima su L’Équipe, Pages Jaunes i mnogi drugi.

TV Place (na TV-u): pristup TV vodičima i TV servisima kao što je BBC iPlayer u UK ili INA i NRJ u Francuskoj.

Game Place (na računaru): igrice za igranje na internetu ili preuzimanje. Uz podršku Wildtangenta.

App Place (na računaru): kupovina i preuzimanje softvera u Toshibinoj onlajn prodavnici.

Services Place (na računaru): kupovina produženih i poboljšanih garancija, usluga oporavka podataka i dr. u Toshibinoj onlajn prodavnici.

Izvor: Toshiba

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi