Popularnost Active-Shutter 3DTV-a podigla cene televizora u Americi

Prosečne cene ovih HDTV setova su rasle u prošlih tri meseca, iako su povećanja bila mala. Ipak, pre ovoga povećanja, cene su bile zapravo u padu, smanjivale su se četiri meseca zaredom. Riddhi Patel, direktor za televizijske sisteme i maloprodajne servise u IHS-u, rekao je da su najpopularniji tip trodimenzionalnih t

Prosečne cene ovih HDTV setova su rasle u prošlih tri meseca, iako su povećanja bila mala. Ipak, pre ovoga povećanja, cene su bile zapravo u padu, smanjivale su se četiri meseca zaredom. Riddhi Patel, direktor za televizijske sisteme i maloprodajne servise u IHS-u, rekao je da su najpopularniji tip trodimenzionalnih televizora na tržištu upravo 3D televizore koji koriste aktivne shutter naočare i izjavio je da su ovi videli najveće povećanje u ceni. Dodao je da su ova poskupljenja podigla cene za celo tržište televizora sa ravnim ekranima u Americi.

Podatci su takođe pokazali da je razlika u ceni između aktivnih i pasivnih 3D LCD televizora postala više očigledna, sa razlikom od 9 procenata za televizore između 40 i 49 inči i 14 procenata za 50-inčne televizore. U maju mesecu, razlika između aktivnih i pasivnih 3D televizora je bila samo 7 procenata. Rečeno je da je ova razlika nastala zbog cena pasivnih 3D televizora, koja je pala za 3 procenata za modele od 40 do 49 inča i za 8 procenata za modele veličine 50 inča i više.

Izvor: HDTVtest

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi