Prepad iz zasede

Nakon što je posle dužeg natezanja postignut dogovor oko uvršćavanja polovične programabilnosti ( Vertex Shaders, tj Vertex Programs, kako ih zovu u ARB komitetu i čitavom OpenGL svetu) u OpenGL grafički API, javio se Microsoft sa porukom da zadržavaju patentna prava na ovu tehnologiju. To se desilo iznenada i na sveopšte iznenađenje svih

Nakon što je posle dužeg natezanja postignut dogovor oko uvršćavanja polovične programabilnosti ( Vertex Shaders, tj Vertex Programs, kako ih zovu u ARB komitetu i čitavom OpenGL svetu) u OpenGL grafički API, javio se Microsoft sa porukom da zadržavaju patentna prava na ovu tehnologiju. To se desilo iznenada i na sveopšte iznenađenje svih članica ARB-a. Ovim M$-ovim potezom je značajno unazađen rad ARB-a koji se prošle nedelje sastao na imanju Matroxa. Usvajanje 1.4 verzije OGL-a je prolongirano, a kakve će posledice ovo imati na razvoj OpenGL-a 2.0 ostaje da se vidi. O razlozima Microsoftovog nastupa možemo samo da nagađamo, a čini nam se da se iza svega krije sabotiruckanje OGL-a u korist D3D-a. No, to je samo lični stav autora ovih redova.
Source: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi