Kada se govori o gustini piksela na telefonima, ova karakteristika prestaje da bude relevantna u određenom trenutku ili pri određenoj rezoluciji. Ovo je zbog toga što pri daljini na kojoj uobičajeno držimo telefon, naše oči prestaju da primećuju oštrinu određenih stvari, kao što je razlika između 720p displeja na 5-inčnom telefonu i 1080p displeja na 5-inčnom telefonu.Međutim, situacija je značajno drugačija kada su u pitanju virtuelna ili uvećana realnost, gde su displeji bukvalno ispred lica korisnika. To su situcije gde se razlike značajno više primećuju, a Samsung i istraživači sa Univerziteta u Stanfordu se nadaju da će ti promeniti sa razvojem 10.000 DPI displeja.
Pogledajte još: Samsung Galaxy S21 Ultra će zadržati 108MP glavnu i 40MP selfi kameru
Displej je kreiran korišćenjem filmova koji emituju svetlo između slojeva sa odsjajem, od kojih je jedan kreiran od srebra dok drugi koristi reflektivni metal sa talasatom nano strukturom. Karakteristike reflektivnosti omogućavaju da se određene boje rezoniraju kroz piksele, što konačno omogućava visoku gustinu piksela koja bi se normalno dobila na telefonima ili televizorima.Kreiranjem displeja sa tako visokom gustinom piksela, kompanijama bi se omogućilo da proizvode displeje za korišćenje u VR i AR apliakcijama bez problema, kao i da se uklone ili smanje takozvani “screen door” efekti gde se vidi prostor između piksela kada su oni postavljeni blizu očiju korisnika.Izvor: Ubergizmo
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Samsung i Stanford su kreirali 10.000 DPI displej
Samsung i istraživači sa Univerziteta u Stanfoirdu su kreirali 10.000 DPI displej