Samsung Display je zadržao vodeću poziciju na tržištu displeja tokom prvog tromesečja 2019. godine, prema navodima analitičke kompanije IHS Markit. Južnokorejska kompanija je isporučila displeje u vrednosti od 3,4 milijarde dolara, što čini 40,2 procenta ukupnog tržišta. Međutim, ovaj rezultat predstavlja i pad od 6,6 odsto na godišnjem nivou.JDI ostaje daleko iza, na drugom mestu, sa tržišnim učešćem od 12,3 procenta, dok je BOE ostvario najveći dobitak i duplirao svoj tržišni udeo na 11,9 procenata. IHS predviđa da će BOE veoma brzo i lako prestići JDI i dospeti na drugu poziciju.Analitika kompanije IHS pokriva kompletno tržište displeja, ali analize otkrivaju da je glavni razlog Samsungove dominacije zbog OLED panela u telefonima koji nisu iz premijum segmenta. Mnoge kompanije implementiraju ove ekrane u svoje telefone, jer dobro rade uz senzore otiska prsta ispod displeja.
Pogledajte još: Samsung Display navodno radi na dva dvostruko savitljiva dizajna ekrana
Ukoliko se posmatra samo tržište OLED panela, Samsung nema gotovo nikakvu konkurenciju. Južnokorejska kompanija je prodala 80% od svih isporučenih OLED panela. Glavni rivali Samsungu na ovom polju su BOE i LG, ali su daleko iza. LG je uspeo da duplira svoje tržišno učešće zahvaljujući dobroj prodaji Huawei Mate 20 Pro telefona.Izvor: GSMArena
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Samsung nastavlja da dominira tržištem displeja
Samsung Display je zadržao vodeću poziciju na tržištu displeja tokom prvog tromesečja 2019. godine