Samsung nastavlja da dominira tržištem displeja

Samsung Display je zadržao vodeću poziciju na tržištu displeja tokom prvog tromesečja 2019. godine

Samsung Display je zadržao vodeću poziciju na tržištu displeja tokom prvog tromesečja 2019. godine, prema navodima analitičke kompanije IHS Markit. Južnokorejska kompanija je isporučila displeje u vrednosti od 3,4 milijarde dolara, što čini 40,2 procenta ukupnog tržišta. Međutim, ovaj rezultat predstavlja i pad od 6,6 odsto na godišnjem nivou.JDI ostaje daleko iza, na drugom mestu, sa tržišnim učešćem od 12,3 procenta, dok je BOE ostvario najveći dobitak i duplirao svoj tržišni udeo na 11,9 procenata. IHS predviđa da će BOE veoma brzo i lako prestići JDI i dospeti na drugu poziciju.Analitika kompanije IHS pokriva kompletno tržište displeja, ali analize otkrivaju da je glavni razlog Samsungove dominacije zbog OLED panela u telefonima koji nisu iz premijum segmenta. Mnoge kompanije implementiraju ove ekrane u svoje telefone, jer dobro rade uz senzore otiska prsta ispod displeja.
 
Pogledajte još: Samsung Display navodno radi na dva dvostruko savitljiva dizajna ekrana
Ukoliko se posmatra samo tržište OLED panela, Samsung nema gotovo nikakvu konkurenciju. Južnokorejska kompanija je prodala 80% od svih isporučenih OLED panela. Glavni rivali Samsungu na ovom polju su BOE i LG, ali su daleko iza. LG je uspeo da duplira svoje tržišno učešće zahvaljujući dobroj prodaji Huawei Mate 20 Pro telefona.Izvor: GSMArena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi